Tips om du har problem att skapa konto eller logga in

Skapa konto

Vissa upplever problem när de ska skapa konton på Mina SIdor. Här följer några tips på vad som kan vara fel. Har du nyligen blivit kund så försök att skapa konto igen om några dagar. Det tar ett tag innan du blir registrerad i våra system.

Personnummer

Personnummer ska skrivas med 10 siffror och bindestreck. Ex: 670214-1234.
Upplever du ändå problem? Kontrollera så att det är personnumret på den personen i hushållet som står på fakturan du skriver in.

Kund- eller kortnummer

Det går bra att ange antingen kundnummer eller kortnummer. Ditt kundnummer hittar du överst på fakturan (om du har pappersfaktura eller e-faktura). Det står även i ditt avtal. Kortnummret står på kortet som sitter i din box eller TV. Observera att endast de 10 första av de 11 siffrorna i kortnumret ska fyllas i. Den sista siffran är endast en kontrollsiffra.  

E-postadress

Välj valfri e-postadress som du har tillgång till. Skulle du fylla i fel e-postadress och upptäcka det senare kan du återskapa kontot. Återskapa konto

Lösenord

Välj själv vilket lösenord du vill ha. Skulle du senare glömma bort vilket lösenord du valt kan du enkelt återställa ditt lösenord. Återställ lösenord

Aktiveringsmail

När du skapat ditt konto kommer vi att skicka ett aktiveringsmail till dig. Du måste klicka på länken i det mailet för att aktivera ditt konto. Får du inget rekommenderar vi att du kontrollerar att det inte hamnat i ditt skräpfilter och att du är inloggad på samma mailkonto som du uppgett när du skapat ditt konto. Misstänker du att du stavat fel i din mailadress kan du återskapa kontot.

Hjälper inget av detta vill vi gärna att du gör en felanmälan.

Avtal för IPTV och Bredband på Mina Sidor

I dagsläget kan du inte se ditt avtal för IPTV och Bredband på Mina sidor. Vi hoppas kunna lösa detta så snart som möjligt.

Copyright © 2017 Boxer TV Access AB