Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Felkoder TV via fiber

Här hittar du felkoder för TV via fiber på Smartbox.

Felkoder Smartbox (TV via fiber):

  • Denna kanal ingår inte i ditt abonnemang. För mer information om Boxers utbud besök: www.boxer.se.

  • Ditt programkort uppdateras, om kanalerna inte är tillgängliga inom en timme, vänligen kontakta Boxers Kundservice.

  • För att titta på denna kanal måste du ha ett programkort från Boxer. Om du redan har ett programkort sätt i detta på undersidan av boxen med chippet mot boxen.

  • Programkortet är inte rätt isatt. Sätt i kortet på undersidan med chippet in mot boxen.

  • Sätt i ditt programkort för att titta på denna kanal. Kortet skall sitta i på undersidan av boxen med chippet in mot boxen.

  • Kanalen är inte tillgänglig. Om du nyligen beställt kanalen, behåll kanalen på tills bild visas. Detta kan ta upp till en timme för att programkortet skall uppdateras. Om kanalen inte visas inom en timme kontakta Boxers kundservice.

  • Denna kanal ingår inte i ditt abonnemang. Mer om Boxers utbud hittar du under TV & Play på www.boxer.se

  • Sätt tillbaka kortet i boxen för att fortsätta titta på programmet.

  • Problem att läsa programkortet. Kontrollera att du har ett programkort från Boxer är korrekt isatt. Kortet skall sitta i på undersidan med chippet vänt mot boxen.

  • Ett säkerhetsfel har upptäckts. Vänligen kontakta Boxers kundservice.

  • Problem att läsa programkortet. Kontrollera att du har ett programkort från Boxer och att detta är korrekt isatt. Kortet skall sitta i på undersidan med chippet vänt mot boxen.

  • För att titta på denna kanal måste du ha ett programkort från Boxer. Om du redan har ett programkort sätt i detta i boxen på undersidan med chippet mot boxen.

  • Programkortet saknar rättigheter. Om detta är ett programkort från Boxer vänligen kontakta kundservice för mer hjälp.

  • Anslutningen till tjänsten misslyckades. Kontrollera din internetanslutning, starta om boxen och försök igen.

  • Anslutningen till tjänsten stoppades. Kontrollera din internetanslutning, starta om boxen och försök igen.

  • Det finns just nu ingen anslutning till tjänsten. Försök igen senare.

  • Programkortsnumret saknas i registret för Playtjänster.

  • Ett fel inträffade vid uppspelning, vänligen försök igen senare. Om problemet kvarstår, starta om boxen och försök igen.

  • Fel 1: Det kan vara så att du valt ”Antenn” i första installationen av din TV via fiber box, gör en fabriksåterställning och välj ”Fiber” istället och kontrollera samtidigt att din box är uppkopplad mot internet.

    Fel 2: Ditt programkort har troligtvis inte rätt behörigheter, kontrollera att din box är uppkopplad mot internet. Gör sedan en kanalsökning.

    Fel 3: Ett fel inträffade vid uppspelning, vänligen försök igen senare. Om problemet kvarstår, starta om boxen och försök igen.

  • Fel 1: Ange ditt postnummer i menyn.

    Fel 2: Anslutningen till tjänsten misslyckades, vänligen försök igen senare. Kvarstår problemet kontakta kundservice.