Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Uppsägning

Om du vill säga upp ditt abonnemang, ditt extrakort eller något av dina tillval kontaktar du vår avdelning som hanterar avslut av abonnemang och nedgraderingar på telefon 0771-21 22 21.

Telefontider för att avsluta abonnemang eller minska utbud:

  • Vardagar 08.00-21.00
  • Lördagar 09.00-20.00

Uppsägningstiden för ett obundet abonnemang tecknat efter 1 maj 2014 är 1 månad. För avtal som ingåtts före den 1 maj 2014 gäller 3 månaders uppsägningstid. Du kan också välja att överlåta ditt abonnemang till en annan person genom att fylla i en överlåtelseblankett.

Återlämning av programkort

Efter att ditt abonnemang löpt ut så ska programkortet tillsammans med en lapp med kund- eller personnummer skickas till denna adress:

PostNord TPL AB
Com Hem 93753
Långggatan 14
34132 Ljungby, Sweden

Din box eller TV-modul äger du själv. De behöver alltså inte skickas in till oss efter avslutat abonnemang.

För utförligare information om uppsägningstid se Boxers allmänna och särskilda villkor.